Dagens ridning

Första passet för dagen är avklarat, snart så bär det av till Billy. 

Jag har ganska så nyligen kommit hem ifrån att ha vart och ridit på HT. Det blev två varv på en liten slinga där travhästarna brukar köra. Jag red som vanligt barbacka och försökte arbeta honom efter bästa förmåga. Helt otroligt nog så var han grymt taggad idag på arbete och kom till och med och gick emot mig i hagen, han som brukar stanna kvar högst uppe med Viola & Sonia. Men idag så lämnade han kvar dom där uppe och traskade iväg på egen hand. 

Jag hinner inte skriva så mycket mer, för jag måste åka direkt till Billy. Men jag bjuder på lite bilder ifrån dagen ändå! 









/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0