Dagens Billy

Har vart iväg till Billy en sväng, och precis redigerat klart den första delen utav bilder ifrån dagen! Det blir väldigt mycket hagbilder, men så går det när man inte har en fotograf hela tiden. Dock så ska jag väl vara glad över att min syster kan ta lite bilder på mig och Billy när vi ska gå och hämta dom/släppa ut dom.

Dagens ridtur skulle ha blivit en tur på grusvägarna och lite porträttfoto i skogen, men när vi kom till grusvägen efter att ha gått på asfalt i ca 20-25 minuter så började Fixie (hästen som min syster rider på) att halta. Hon och Billy hade blivit skodda, men det brukar gå bra att skritta ut på grusvägarna ändå. Men så vart det inte idag, utan hon reagerade på gruset direkt och gick med raka ben och markerade extra mycket på vänster fram. Dock så hade hon en tappsko i söndags (vilket också gjorde så att vi fick avbryta ridturen) och fick gå utan sko på en hov under en dag och två nätter innan hon bev skodd igen. Dock så hoppad Klara av och gick med henne hem, så det var ingen fara. :)


















en utav favoritbilderna ifrån dagen



/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0