Besviken

Idag så hade jag och Klara tänkt rida ut och ha en porträttfotografering, och när vi kommer till fältet som vi skulle fotografera på så hade dom slagit ner allt gräs. Blev jättesur över det, och när jag dessutom hade shorts på mig så lyckas jag bli biten av en dum broms så nu har jag ett gigantiskt rött märke över halva vaden. Dumma allergi..

Hur som helst så red vi runt Gylltäkt istället, jag med kameran och barbacka och Klara med sadel och träns. Haha vi såg verkligen ut som varandras motsvarigheter, jag hade då skrattat om jag sett oss två på håll! Men några bilder blev det, så slänger upp de "naturbilder" som jag tog, sen så fotograferade jag några kort i hagen också. :)










denna och den under är helt klart favoritbilderna ifrån dagen









/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0