Inspiration

Jag sitter för tillfället och läser igenom min DV (dayviews.com). Det kanske låter lite konstigt men jag inspereras faktiskt av en text jag skrivit för ca 1 år sedan, och jag vill jätte gärna dela den med er! Tror faktiskt att visdomen bakom den kan behövas nu i kylan och mörkret, hoppas verkligen på att det snart kommer lite snö så att det blir ljusare!

Ställ dig upp, gå ut och slut ögonen.
Skrik allt du kan för sorg, skrik för all smärta
och när det tystnar så skrik och tjoa för all lycka och all glädje.
Släpp dina känslor fria och känn de rusa igenom don kropp.
Andas ut den kyliga luften och öppna ögonen, fan vad bra jag är.

/Madde

Kommentarer
Postat av: Trying

älskar ditt tankesätt! <3

2011-12-17 @ 21:13:56
Postat av: Madde

Åhh , tack så jätte mycket, superkul att höra!! :) <3

2011-12-19 @ 22:53:48
URL: http://prancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0