Tisdaaag

Sitter hemma hos Tiina, blev här över natten.. Vet inte riktigt vad denna dag bjuder på, men funderar på att söka jobb! Får se om Tiina följer med, sen blir det väl hästarna också nån gång på eftermiddagen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ev ska jag och Tiina ut och busa lite, och vi får se om jag blir här inatt också.

Imorgon så börjar vi i skolan! Både jag och Tiina skall gå om ettan på Gymnasiet, på samma skola och samma linje.. Vi kommer dock inte hamna i samma klass tror vi då dem går efter alfabetsordning och miktt efternamn börjar på E och hennes på V. Så vi skall även prata med rektorn imorn för att byta klass så att vi kan gå tillsammans. Med tanke på att vi är nära vänner och vi inte känner några andra där, + att det är ganska jobbigt att börja om från början så hade det underlättat att gå tillsammans. Och det här med att skaffa nya vänner i klassen, om jag skall vara ärlig vill jag inte ha nya vänner.. Min förra klass var oslagbar, punkt slut!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0