Tidsinställt

Idag så blir det jobb som vanligt, fast inte som vanligt på jobbet. Karro är borta, bortrest, så meningen var att jag skulle jobba med Malin, men så blir det bara nästan. På EF så blir jag själv, orkade inte leta på någon, och jag jobbar hellre själv än med någon dryg jävel. Då vet jag även hur hästarna blir behandlade.. Matilda verkar ha lite ångest över att hon ej kunde jobba med mig, men det skall hon inte ha! Det kommer flera gånger! :)

Det är iaf fodringen och utsläpptet (+ ev medicering och sånt) som blir det jag skall prioitera på morgonen, ev mocka lite om jag hinner.. Sen på EF så kommer Malin och jobbar med mig Och det lär gå undan på eftermiddagen, en vanlig människa tycker det är tillräckligt jobbigt att gå till alla hagarna, hon springer allt hon orkar, och så ser man morgontrötta hästar efter henne som springer allt dem kan med deras små stackars ben ;)

Har tidigare lagt upp bilder på hästarna, eller ja några av dem.. Men några har åkt, och några nya har kommit. Nyast, vad jag vet är världens snyggaste hingst, David! Men det kan mycket väl hända att det kommit någon ny sen jag var där senast förra veckan.. Får se ifall det blir några foton, ifall jag lyckas sno med någon kamera så kan jag försöka få ett foto på varje häst samt en liten presentation. Men vill inte ta med systemkameran när jag är ensam, och min digitalkamera går ej att använda, så isf blir det nog mobilbilder/system bilder på dem jag redan fotat.


Jag och Åkebråke, en söt liten hingst :D Världens SÖTASTE hingst! :D

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0