Större hage

Hagen blev större idag igen, vi brukar förstora hagen ca 2 gånger i veckan, och förstorar varje gång med en storlek som är ungefär lika stor som 3 större ridhus. Ibland blir det dock mer än så beroende på var vi förstorar. Jag väntar fortfarande på att få öppna upp dalen så hästarna kan vara nere i skogen och få lite mer annorlunda terräng, har nu fått tillstånd att öppna upp där så fort jag säkrat området. En del taggtråd som skall därifrån tydligen :/

Jag tog även av Hymra täcket idag, då blev hon glad häst och följde mig vart jag än gick med spetsade öron, haha hon är så go! Kollade även Opalens sår men som det såg ut i dag så ville jag ej tvätta det då det skulle förstöra mer än göra nytta. Lekte även lite med fölis, det måste man ju, annars blir hon arg som ett bi, och jag övredriver inte.. ;)

Nu har jag varit jätte dålig med att ta med kamera, skall försöka ta med den imorgon! Men jag lovar inget, vet ju hur dåligt minne jag har..

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0