Resterande bilder

Här får ni mina favoritbilder ifrån dagen, jag slängde med alla bilder från banan samt min nya bakgrundsbild på datorn. Den bilden tog jag under avskrittningen, ni kanske ser den "mysiga" dimman som är påväg in i dalen längre bort? Har verkligen tröttnat på att det ska vara dimma varje dag, kan inte det vänta till Halloween?!












Opalen & Carro




Haha så vi kämpade för den är bilden, men detta blev den enda bidlen där båda hästarnas ben var i rörelse!



Och så avslutas inlägget med mysbilden, ni måste nog hålla med om att vi har underbar natur här i Borlänge ändå, så länge som man håller sig mer ute på landet. Jag hoppas att ni uppskattar att jag laddar upp så mycket bilder, ni får säga till om det blir för mycket. Men jag gillar att ladda upp bilder haha!

/Matilda

Kommentarer
Postat av: matilda

härliga bilder :)

2011-08-26 @ 21:27:18
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Julia

Fina bilder! :D

2011-08-31 @ 13:32:18
URL: http://motivate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0