Regnet öser

Det spöregnar ute och jag väntar just nu på att regnet skall lugna ner sig lite så att jag kan åka till Hymris. Regna tyvärr för mycket just nu för att det skall vara möjligt att köra dit.. Lyssnar på Danish och Sober så länge och tror tyvärr att vi har använt internet för mycket (finns tydligen maxgräns) så att dem har gjort vårat internet segare igen :/ Går knappt att använda internet alls, och känns som mina föräldrar kommer att döda mig ifall det är så att vi an vänt det för mycket igen, dem är ju i Turkiet och kommer hem på lördag.. Dyrt lär det blir, så hoppas verkligen inte att det är så! Men har kunnat lyssna på låtar och så utan problem tidigare, och det går tyvärr ej nu.

Får hur som helst hoppas att jag kan komma ut till hästarna snart, lär strax duscha och fixa mig inför dagens busigheter. Idag skall jag förmodligen leka lite med Tiina, eller vi skall helt enkelt ut och busa lite och ta vara på den sista måndagen innan skolan börjar! Förhoppningsvis så hinner jag även ut till Borlänge Ridklubb innan för att se när Matilda rider! Skulle vara superkul, så får vänta och se när Tiina kommer hem. Nackdelen med att vara i stall och så är ju att man lär duscha efter, så kan ju tyvärr ej fixa mig innan det isf. Aja vi får se vad dagen bjuder på, kanske blir det inget av alls? Nej usch, idag skall madde ha kul!

Nej nu blir det att lyssna klart på den här låten och sen åka ut till hästarna!



Kram /Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0