Nu får det räcka

När ni rullar in med mindre trevliga kommentarer, så blir jag riktigt irriterad. Speciellt när jag ser att många av dom kommer ifrån Borlänge, och antagligen är patetiska människor som jag eller Madde känner (och har bråkat med).


När jag då får in denna kommentar ifrån en viss "Isabell". Hur tänker du här? Hade du ens tagit dig tid till att läsa min kommentar under inlägget, eller var du bara för korkad för att uppfatta detta? Jag undrar vad som gick fel hos dig, när du sitter och lämnar "anonyma" kommentarer på min blogg, bara för att klaga och hacka ner? Låt mig ha mina åsikter eller stick, that's it.

Hur tänker du när du skriver denna kommentar, du har ingen aning om vilken blogg jag skriver om. Jag har inte nämnt någon blogg och har dessutom inte heller skrivit ut namn. Självklart så får dom väl ha sin design så då, jag gör helt enkelt en ny och snyggare till denna blogg. För jag kan rakryggad säga att jag aldrig kopierat någon annans verk i hela mitt liv, detta gäller allt ifrån kodning till texter. Kopierar jag någonting ifrån någon annan så frågar jag om lov först och väntar på ett klartecken. När dessa personer helt enkelt har lagt till ett "/style.css" efter våran bloggadress och kopierat stilmallen rakt av och sedan gjort bloggen ca 100px smalare.
Då det är en helt nystartad blogg som kopierat det rakt av så är det extremt tydigt att dom kopierat våran. Dels så har dom nya bloggarna en ny uppbyggnad på stilmallen, jag har själv kopierat över min gamla stilmall ifrån en utav mina gamla bloggar och modifierat den till att passa våran nuvarande blogg. 

Men visst, tro vad ni vill - Jag och Madde vet sanningen och jag hoppas innerligt att den patetiska bloggägaren till den bloggen läser detta inlägg. För du är inte värt ett uns för mig, jag önskar att jag aldrig träffat dig.

nu hoppas jag att det gått fram klart och tydligt vad jag menade, kanske?
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0