Madde + Tiina poweeer!

Tiina följde med till Gylltäkt idag, vi tog med ett heeelt gäng morötter och lite medicingrejer.. Hon har inte varit med till hästarna på länge, så hon har inte varit där och inte heller sett Minna. Jag har en hel del filmer på Tiina och hästarna, men självklart så går filmerna ej att öppna som vanligt.. Tiina har dock några bilder som jag kanske kan lägga upp här sedan.

Blir som helst kvar här inatt.. Vi har även tagit reda på att vi skall gå i samma klass! Underbart, kan säga att det kom glädjetårar från både håll.. ;) Så imorgon så går vi tillsammans till skolan och skall börja 1:an igen, gamla goa tider detta! Tyvärr ej med min underbara klass i Falun :( Men jag skall få gå med Tiina igen, så det blir nog bra ändå! Ashärligt schema också + att vi redan har pluggat ämnena så vi behöver bara läsa resturang + livsmedel, underbart :D Blir iaf ledig på fredagar, sen minns jag inte mer..

Men nu lär jag fixa mig, tobbe och jag vet inte vilka kommer hit, vill ju inte skrämma dem ;D

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0