Home

Hemma igen efter att ha vart till Västerås, Örebro och Boda Borg. Shoppat som en galning på Hööks & Glada hästen, fick med mig massor utav saker hem. Bilder ifrån båda shoppingtillfällena kommer snart, samt en liten man-guide som jag utlovat för inte så länge sedan, men för tillfället så sitter jag i soffan och pratar med Madde över msn. Samtidigt som jag försöker hindra en liten kattunge ifrån att döda bokstäverna som dyker upp på datorn medans jag skriver i inlägget. Hon har redan hoppat upp på tangentbordet och satt sig på det så att jag har fått radera stora delar av inlägget för att skriva om dom, (samt så har hon stängt av internet ca 2-3 gånger)

Är det någon av er läsare som kan se mina tidsinställda inlägg ifrån när jag var borta? För Madde kan inte se dom men jag kan. Vet inte om det har blivit något strul med publiceringen eller om det är Maddes dator som krånglar med att visa inläggen? Annars så får jag väl publicera om inläggen så att ni kan få läsa dom? :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0