Jobb

Idag jobbade jag 07:00-16:00, tog moppen från stugan till jobbet, ca 3mil.. Drygt var det! Hästarna gjorde hur som helst dagen värd, så underbara är dem :) Gutten kallas numera för Gurkan, och jag har börjat prata kinesiska med Patrik, han såg VÄLDIGT förvirrad ut.. Jag glömde även mina tröjor i Einars krubba så han hade haft runt dem i hela boxen, kissat på dem osv.. Men me det är min mammas tröja och min syrras tröja, så vad gör det ;) Jag fick dock gå i kortärmat hela dagen, och det regnade alderless för mycket! Så när jag kom hen så somnade jag direkt i mitt varma täcke och vaknade igen vid 22:00..

Imorn försvinner jag ett tagmen skall försöka hinna skriva tidsinställda inlägg, ha det gött!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0