Jobb

Dagen blev inte riktigt som tänkt, inte för att jag tänkt så mycket över hur dagen skulle bli, men ändå. Jobbade FM själv, gick super! Hästarna var super duktiga ut till hagarna, och är speciellt nöjd över David - vilken skilland från förra veckan! Inte en ända häst stod på bakbenen, utan de geck verkligen super med alla :)

Jag fick sen sms av Johanna, hon skulle tydligen också komma och hjälpa mig på eftermiddagen. Jag skulle börja med att ta byta hästarna i hagarna då alla inte fick plats samtidigt tyvärr då de flesta av hinstarna inte gå många i samma hage än.. :/ Men jag vette fan vad som hände med mig men jag hann byta klart alla, och gick sen för att ta Lunch. Sen kom Johanna och hon berättade att Malin låg på sjukhus med dropp och grejer, så det blev "bara" vi två. Vi mockade klart det sista, fodrade igen, sen hjälpte jag henne med hästarna och efter det fick jag åka hem!  Så dagen blev kort idag, men inte klagar jag heller!

Jag struntade i att fota hästarna idag btw, får göra det en annan dag när Karro är med, då kan jag förmodligen ta med systemkameran också!


från höger: Svarten , Algot


Algot!


Jag och svarten!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0