Ingen ridning

Det blev ingen ridning idag, jag åkte ut till HT runt 11 och mockade ur det sista (får säga tack till Carin för att hon kunde hjälpa mig lite) samt skrubbade rent på väggarna. Det var mysigt att få göra någonting sånt, dock lite surt för mig då Mats ställde fram skopan precis när vi var klara med urmockningen och redan gått ner med allt till gödselstacken. 

Men precis när Olivia kom upp ifrån sin första ridtur på Prince så började det duggregna lite, det var väl okej men det blev snabbt ett värre väder och nu så vräker regnet ner utanför mitt fönster (som trots det får stå på glänt). Vi får se hur jag gör med Billy idag, jag kanske strunar i att åka ut för att ta in honom i stallet och rida ut i regnet. Det känns inte riktigt som om det skulle uppskattas av varken mig eller honom då ingen av oss gillar regnet. Hur som helst så får vi se hur det blir med den saken, tyvärr så blev det inga bilder ifrån idag i stallet då jag inte vågade ta ut kameran till hagen. 

Imorgon så fyller jag år, jag blir 15 och borde väll antagligen ligga här och vara glad över det? Nje, snarare lite besviken och ledsen då den enda presenten som jag ville ha inte finns att få tag på. Pirates of the Caribbean, bokserien. Så om du säljer den bokserien begagnad som ny, snälla hör av dig till [email protected] direkt. Jag vill verkligen ha den nu


en söt, ovisad bild på en HT direkt efter duschen!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0