Hööks shopping

Var ju till Hööks efter Glada hästen, men glada hästen shoppingen får ni när jag kommer hem! Men detta är iallafall vad jag köpte på Hööks! Riktigt nöjd! :)





Mitt älskade BOLT-schabrak som jag suktat efter sedan det kom ut, men nu så är det mitt! Jag skall väll bara ut till stallet och se till så att det verkligen passar nu då! Bilderna är aningen missvisande då det är mörkare i verkligheten.



Repgrimma med tyglar, strl M. Kände att jag var i behov av detta, men jag ska försöka knyta en egen repgrimma i lite mjukare material eller be någon annan att göra det åt mig. Denna var tyvärr aningen stel, men vi får se hur den sitter på Billy innan jag bestämmer mig. Hur som helst så ska jag försöka få tag på en i en till färg.



Hittade även på detta underbara, och billiga, hästgodis! Ett hästgodis med smak av vildäpplen och formade som hjärtan. Och när jag luktade på en av dom så luktade dom gelehallon, så jag kan leva med att ge B det här! 

Jag köpte även en tomteluva som jag ska fixa iordning så att jag kan ta julbilder på Billy i vinter, men nu så ska jag iväg till stallet och testa alla grejer!

/Matilda

EDIT: MADDE ÄR INTE HEMMA OCH KAN EJ BLOGGA PÅ ETT TAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0