Gårdagens fynd

Glömde ju helt bort att skriva ihop listan på vad jag köpte igår. Men vilken tur att jag kom på det u när jag ändå satt här med en ordentlig bloggbrist. 



Vi får väl börja med godiset då, det köpte jag med Vitlök & Örter på grund av att Billy hostar ganska så mycket. Han får lätt slem i halsen och jag har märkt att när jag gav honom sådant här godis så blev det mycket bättre, jag vet inte riktigt varför men han gillade det hur som helst. :)





Pannbandet ovan var väl antagligen mitt största fynd. Ett GlenGordon i rätt färg (hoppas jag, annars så säljer jag det vidare) som egentligen kostar 299. Men det var 75% off så jag fick det för ca 75kr. Ett riktigt fynd enligt mig, nu så hoppas jag bara på att det passar och är rätt färg. För jag tror verkligen att Billy skulle vara en riktig liten pärla i det. Han passar ju så bra i den färgen han har på tränset! :) De små bilderna är klickbara



Manborste & Mankam. Det behövdes nya för att fixa Billys man då den manborsten han har för tillfället har börjat tappa piggar, eller tappa "plupparna" på piggarna så att den blir vass och river honom i manen istället.

'
En vanlig borste och en hovborste, har redan en matchande ansiktsborste och snart så ska han ha hela setet. Köper in borstarna lite då och då, blå av alla nyanser är verkligen hans färg. Han passar så fint i det, även i rött och grönt passar han, men blått! Mums säger jag bara!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0