Fyndat rejält på Aubiose!

Var iväg på rean vid Aubiose idag. Lite besviken på att dom inte hade mer rea på hästsaker. Det var nästan bara ridbyxor och kläder för ryttaren som var på rea, men eftersom att jag är som jag är så kom jag bara hem med hästsaker ändå! ;) 

Åkte dit med Olivia, vi planerade lite inför nästa vecka när jag fyller år. Troligtvis så åker jag, Olivia och Olivias föräldrar iväg till västerås den 9'de och blir borta i två dagar. Vi ska iväg till Boda Borg och gå på Hööks, Glada hästen, Hamre Hästsport & Ikea. Vi får hoppas på att det blir härligt väder en dag och hemskt väder den andra, bara så att man inte behöver känna sig så skyldig över att vara "instängd" i butikerna. ;)

Men nu så glömde jag ju helt bort vad jag faktiskt skulle berätta om, jag berättar mer om våra planer senare! Men dagens fynd, ja det blev faktiskt inte så många. Men jag köpte två påsar hästgodis (vitlök+örter), ett pannband (dagens fynd!!), hovborste, rotborste, mankam och en ny manborste. Billy är verkligen i behov av en ny manborste, då han har någonting i manen som kliar ritigt mycket på honom! Jag ska försöka få till lite kort på hur jag sköter hans man, det är stor skillnad ifrån hur det var förra sommaren och hur det är nu. Om ni skulle tycka att det var intressant?


ett inlägg med närbilder på allt kommer upp imorgon!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0