Bloggar jag läser

Jag har faktiskt några bloggar som jag läser. Den jag läser mest utav alla, som dessutom är min favoritblogg, är inte en utav de största bloggarna. Men jag hoppas verkligen på att denna är påväg upp i bloggvärlden som det verkar som, för båda tjejerna på bloggen borde få sitt arbete uppmärksammat då dom är riktigt duktiga med hästar. Den jag följt mest, är Melina som äger Sopot. Så hon var väl den första anledningen till att jag började följa bloggen - Då det var via hennes Dayview som jag fick syn på att dom skaffat blogg. 

Så enligt min personliga smak så säger jag nog denna topplista.

1. http://humlidumli.blogg.se/

Helt grym blogg! Handlar för det mesta om vad tjejerna gör på dagarna med sina hästar, men ibland så kommer det upp lite smått och gott imellan inläggen. Det är grym update och dom skriver på ett bra sätt, som får en att verkligen förstå hur dom menar när dom försöker förklara olika saker. :)

2. http://dressyrmupparna.se/

Får nog säga liknande som ettan, grym blogg - Grymma bloggare. Duktiga tjejer, hade lätt tagit förstaplatsen om inte dom ovanför vart så otroligt duktiga på att blogga som dom nu är. Totalhiss till Dressyrmupparna, visste ni att jag lätt tänker köpa saker ur deras kollektion?

3. http://oldhaunts.blogg.se

Drivs utav en vän till mig, gör vackra armband utav hästtagel och arbetar med sin shetlandsponny Ruben. Bra blogg, bra tjej, femstjärnigt!


Sådär, nu så har ni fått min personliga top-3, men den ändras ifrån dag till dag på vilken plats dom ligger på haha! Sen så gillar jag att läsa ponnysanning ibland, men det är absolut inte någon favoritblogg hos mig. Bloggar ska vara bloggar där dom som äger bloggen - Bloggar om sina liv, inte om andras. :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0