Äger Madde en sadel?

Läste igenom Matildas inlägg om den nya kategoring "önskeinlägg". Haha jiesses vad jag skrattade när jag läste denna mening

"Det kan vara allt ifrån vilken skola vi går på, vilka framtidsplaner vi har för både jobb och/eller inom hästsporten. Om Madde äger en sadel eller om jag plattar håret."

Haha frågan är om Matilda ens vet det själv, efter hennes inlägg om scapa (heter det så?) schabraken osv så pratade jag lite med henne om dem, haha jag tyckte dem var urfula.. Men jag sade hur som helst att mitt schabrak var ialafall snyggt, och hon blev hur förvånad som helst över att jag ägde ett schabrak.. Men det gör jag faktiskt, två stycken! Dem ligger dock här hemma båda två, haha :D Ett är grönt med hmm en massa grejs på, det andra är lila, med ior på ena bakre hörnet. Där står det även "Hymra" i glittersilvrig disneytext. Och så hmm vad var det Matilda kallade de dära strecken som går runt schabraket, passopaler? Haha minns inte men det är ett silverglittrickt sånt runt schabraket ialafall! ;D

Aja till ämnet igen, ja, jag äger en sadel! Den har dock varit utlånad till http://ryttareronjaeriksson.blogg.se/ i kanse ett halvår? Hmm jag har ingen koll, innan det så användes den otroligt sällan. Så ja jag äger en sadel, men använder den ej. Det är en vanlig allroundsadel, ifall det blir nåt sadelköp för min del vilket jag tvivlar på, så lär det bli en bomlös sadel. Kanske en spank eller western? Bomlös blir det hur som helst.

Jag vill också påminna om att jag utvecklats så oerhört mycket, min syn på hästar har inte alltid varit densamma, jag har varit ryttare en gång i tiden jag också. Men inte nu, och det är så jag trivs som bäst :)

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0