Presentation om mig, Shisa

Hejsan,

Jag är nu en utav dom ska gästblogga på Maddes blogg under tiden som Madde är iväg på sin praktik! Jag kan väl inte påstå att jag är speciellt duktig på sådant här, då jag är väldigt dålig på att förklara och svamlar en del, men det är ju egentligen ert problem inte mitt. Nä men jag ska försöka göra det så intressant som möjligt för er! Jag har nog aldrig bloggat innan, visste inte ens hur man kom in här, logga in på bloggen osv. Så var tvungen att slänga iväg ett sms till Madde. Smart!

Jo kanske ska presentera mig själv. Shisa kallas jag men heter Christina, vilket jag inte är nöjd med alls! Ush..  Jag är då 16 år, fyllde för några dagar sedan!

Just nu har jag en foderhäst som heter Mister Money kallas Money, som är 6 år gammal! Ni kan få en lite mer info om honom senare, ja vad bra nu kom jag på vad mitt nästa inlägg ska handla om! Han är i alla fall en jättego och speciell liten kompis! Men vet dock inte hur länge till jag kommer ha honom, men inget jag kommer gå in på här.

Jag bor hemma med min familj och världensbästa katt Olsson! Han är nog den finaste vännen jag har! På vardagarna går jag i skolan, gymnasiet där jag går ett program som kallas Samhäll Beteendevetenskap! Och sedan på fritiden och helger umgås jag med vänner, jobbar på McDonalds och är i stallet! En vanlig dag i stallet spenderar jag med Enna min närmaste vän och hennes häst Caspian! Är jag inte med Enna i stallet så är det ganska ovanligt helt enkelt!

Lite om hur jag är som person, väldigt pratglad! Nästan lite extremt i vissa fall.. Jag är väldigt öppen som person, men samtidigt väldigt instängd med det innersta. Jag ser i princip alltid vad jag tycker och tänker, jag är inte en sådan person som går bakom ryggen. Utan tycker jag något så skiter jag fullständigt i om den personen hör!  Jag har väl väldigt lätt för att säga endel onödiga kommentarer, både negativa som blir dumma och osmarta. Tänker liksom efter och inte före!

Det var då lite kanske onödig fakta om mig, kommer säkert på mer efter hand, men har ni mer frågor så är det bara att skriva, jag vet inte hur man kollar/svarar på kommentarer ännu haha, men om det är något ni vill ha svar på en gång är det bara att skriva på msn, skype eller bdb(dv).

Tackohej, nu fick ni veta lite om mig!

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0