A beautiful lie

Självklart är jag hur bloggsugen som helst nu när jag egentligen inte skall blogga här. Har som sagt var snott ett internet nu igen, ett som jag verkligen verkligen inte får använda så, heja mig helt enkelt. Var nyligen hos min vackra flicka, välkomnandes även idag av en massa gnäggningar, så kul! Dem hade även fått hö idag så Conny stod vid balen och åt, men var inte sen med att välkomna mig. Han är så go! Hur trevlig som helst, synd att han är såld. Hymris var inte alls stressad över att hon hade fri tillgång på hö, blev nästan orolig över att hon inte åt så frågade om hon ville utforska hagen med mig igen (vilket hon ville) och gick till rundbalen, hon tog ett par tuggor men gick sen ifrån höet för att visa att hon uppskattade höet men inte behövde det just nu. Så jag behöver nog inte vara rädd över att hon kommer att äta ihjäl sig iallafall, trots att högivorna på det gamla stället var katostrofala.

Jag tog iallafall massor av bilder på omgivningen, hästarna, hagen, även omgivningen vid mig, mellan mig och lösdriftet osv. Ni får säga till om ni är intresserade av att se, känns nästan lite onödigt att lägga ned allt för mycket energi här då ingen ändå verkar läsa. Om inte annat så är ni väldigt tysta utav er, ni behöver inte vara blyga!

Nu när Lovisa fasktiskt tog tag i bloggen och gjorde en kategori för hennes inlägg så kändes det som att det var på tiden att jag också gjorde det, speciellt nu när vi är så pass många som kan skriva här. Hoppas ni inte är rädda för förändringar ;) Tycker också att det var kul av henne att hon är öppen för att berätta om teleptatisk djurkommunikation, tyvärr skriver ju inte jag så mycket om det. Är väl antagligen inte lika öppen och säker på mig själv som henne, men jag får ta tag i det jag med, så mycket klokheter djuren berättar!

/Madde


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag vill se bilderna ;)

2011-09-26 @ 15:58:33
Postat av: kristina

jag med!!

2011-09-27 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0